معرفی بهترین سایت های فیزیک جهان
 
فیزیک اول دبیرستان علامه امینی
فیزیک

معرفی بهترین سایت های فیزیک جهان

۱- http://www.wyp2005.org

اين سايت مربوط به سال جهاني فيزيک در سال 2005 مي‌باشد. در سايت مي‌توان به مطالب زيادي درباره برنامه‌ها و موارد جديد به کار گرفته شده در اين سال دسترسي پيدا کرده و از آن‌ها مطلع شد. هم‌چنين فعاليت‌هاي بين‌المللي، فعاليت‌هاي داخلي، توضيحاتي درباره فعاليت‌ها، خبرنامه‌ها، ملاقات‌هاي علمي، امکان بهره بردن از نرم‌افزارهاي قرار داده شده در سايت، link‌هاي مرتبط و بازي‌هاي فيزيکي از ساير مواردي هستند که در اين سايت مي‌توان مشاهده نمود.

2- http://www.physorg.com

اين سايت را مي‌توان يک سايت گسترده اطلاع‌رساني درباره فيزيک دانست. در سايت به مطالب علمي، تکنيکي، فيزيک محض و اخبار مربوط به فيزيک پرداخته شده است. فيزيک نانو، کوانتوم، فناوري‌هاي برپايه فيزيک، علوم نجوم و زمين شناسي، ابزارآلات الکترونيکي، علوم پايه، معرفي کتاب، مجله رايگان مرکز، امکان جستجو در مطالب سايت، آرشيو مطالب قديمي و خبرنامه سايت را مي‌توان از مطالب ارائه شده در اين سايت نام برد.

3- http://www.physicscentral.com

سايت مرکز فيزيک در اين جا به آموزش چگونگي عملکرد سيستم‌ها و ابزارآلات از ديدگاه فيزيکي مي‌پردازد. امکانات جستجو در سايت، معرفي افراد و محققان شاغل در تحقيقات فيزيک، تصاوير مربوط به فيزيک، فيزيک کاربردي، نجوم و ستاره شناسي، link‌هاي مربوط به علم فيزيک، اخبار و رويدادهاي مرتبط و آرشيوي از متون و مقالات نوشته شده درباره فيزيک را مي‌توان به عنوان مطالب قرار داده شده در اين سايت نام برد.

4- http://www.phys.ualberta.ca

اين سايت به دانشگاه آلبرتا که به يادبود آلبرت انيشنين نام گذاري شده است تعلق دارد. سايت دربرگيرنده مطالب گسترده‌اي درباره فيزيک مي‌باشد. اخبار، رويدادها، امکانات جستجوي سايت، link‌هاي مرتبط با فيزيک، مطالب خواندني درباره بزرگان اين علم، تحقيقات به عمل آمده در دانشگاه، تحصيلکردگان دانشگاه، امکانات دانشگاه، پروژه‌هاي انجام گرفته در دانشگاه از مطالب موجود در اين سايت به شمار مي‌آيند.

5- http://www.unbc.ca/physics

دانشگاه شمالي بريتيش کلمبيا در کانادا در اين سايت به معرفي بخش فيزيک خود مي‌پردازد. در سايت امکانات جستجو قرار داده شده است. هم‌چنين مي‌توان به مکاتبه با اين دانشگاه پرداخت.

6- http://info.phys.uvic.ca

دانشگاه ويکتورياي کانادا در اين سايت به معرفي دپارتمان فيزيک و نجوم خود مي‌پردازد. در سايت مي‌توان به اطلاعاتي درباره دپارتمان، افراد شاغل در اين دپارتمان، تحقيقات به عمل آمده و در دست انجام، دانشجويان موفق، برنامه‌هاي در دست اقدام، سمينارهاي برگزارشده، link‌هاي مرتبط، اخبار و رويدادها و نيز خبرنامه مؤسسه دسترسي پيدا کرد و از مطالب ارائه شده استفاده نمود.

7- http://alpha.centenary.edu

اين سايت به بخش فيزيک کالج مرکزي ايالت لويزيانا در امريکا تعلق دارد. در سايت اطلاعاتي درباره کالج، دانشجويان، اساتيد و مسئولان آن قرار داده شده است، هم‌چنين آموزش فيزيک، پروژه‌هاي انجام شده در کالج، link به سايت‌هاي مرتبط، تور تصويري از کالج و امکانات آن، لابراتوارهاي مجهز و غيره را مي‌توان در اين سايت مشاهده کرد.

8- http://www.pma.caltech.edu

سايت pma به دانشگاه فيزيک و رياضيات و نجوم کاليفرنياي امريکا تعلق دارد. در سايت امکان انتخاب موضوع مورد علاقه کاربر فراهم آمده است و مي‌توان فيزيک، رياضيات و نجوم را انتخاب کرده و درباره آن به کسب اطلاعات پرداخت. هم‌چنين مطالبي چون سمينارهاي برگزارشده و در دست اقدام و امکانات جستجو در مطالب سايت را مي‌توان از ديگر مطالب سايت نام برد.

9- http://www.physics.ucla.edu

دانشگاه UCLA که يکي از معروف‌ترين دانشگاه‌هاي امريکا بوده و در ايالت کاليفرنيا قرار دارد در اين سايت به معرفي دپارتمان فيزيک و اخترشناسي خود مي‌پردازد. در سايت امکان انتخاب يکي از سايت‌هاي فيزيک و يا اخترشناسي فراهم آمده است. هم‌چنين مي‌توان در هر کدام از اين سايت‌ها به اطلاعاتي درباره فعاليت‌هاي دانشگاه در زمينه منتخب دسترسي پيدا کرد.

10- http://www.physics.berkeley.edu

دانشگاه Berkeley که از معروفترين دانشگاه‌هاي کاليفرنياي امريکا مي‌باشد در اين سايت به معرفي دپارتمان فيزيک خود مي‌پردازد. در سايت مي‌توان اخبار و رويدادها، اطلاعاتي درباره دانشگاه و دپارتمان فيزيک، سرويس‌ها و امکانات ، مراتب تحصيلي، اساتيد، تحقيقات، امکانات جستجوي مطالب سايت را مشاهده کرد



.div17{width:300px; height:40px; float:left;}

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش امدید ايمان حسینی و علی دانشور با تشکر از آقای بهشتی
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فیزیک و آدرس iaaphysics.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 15122
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1